woensdag 18 februari 2015

De foto's van de 18e

Vandaag voor het eerst op de boot. Mijn slaapplaats is de kajuit, geen verkeerde plaats, want in het midden van het schip. Voor het slingeren langszij is een slingerzeil beschikbaar, ben zeer benieuwd hoe dat slaapt. Vandaag de locale immigratie en Douane een bezoek gebracht. Morgen met een inmiddels gehuurde auto fourageren en de was terughalen uit de wasserij. Misschien schiet er nog wat tijd over voor sight seeing. Vrijdag zal ook voor ons de vertrekdag zijn.

Hier nog een foto van die pelikanen waar je hier over struikelt, de boot en de poes. De kip Saartje is helaas in Afrika gestolen.

Ik merk dat mijn signalen met de spot messenger miet steeds doorkomen. Geen nood, dat ligt waarschijnlijk aan het apparaat.

1 opmerking:

  1. Beste Theo,
    Dat ziet er jaloersmakend uit. De kajuit vind ik de beste plek om te slapen op zee! Ik wens jullie een hele goede tocht!

    BeantwoordenVerwijderen